"Перевернуте та змішане" навчання
«Перевернуте навчання» – це форма активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відеофрагментів із навчальним матеріалом наступного(!) уроку, учні самостійно проходять теоретичний матеріал, а в класі час використовується на виконання практичних завдань.«Перевернутий клас» – це така педагогічна модель, в якій типова подача лекцій та організація домашніх завдань міняються місцями. Учні дивляться вдома короткі відеолекції, в той час як у класі відводиться час на виконання вправ, обговорення проектів та дискусії. Відеолекції часто розглядаються як ключовий компонент в «перевернутому» підході, вони створюються викладачем і розміщуються в Інтернеті.
Авторами технології «Перевернуте навчання» вважаються вчителі хімії Аарон Самс і Джонатан Бергманн (США). У 2008 році вони стали записувати відеоролики зі своїми лекціями та пропонувати їх на домашнє опрацювання своїм учням. У власних книгах «Перевернуте навчання або як достукатися до кожного учня на уроці», вони розповідають про особливості цієї технології та її можливості.
У 2010 році Clintondale High School у м. Детройті, США, стала першою «перевернутою школою», яка повністю перейшла на принцип «перевернутого навчання».
Однак автори вказують на труднощі впровадження цієї технології: великий об’єм технічної підготовчої роботи; залежність від технічного оснащення школи та учнів.ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ ТЕХНОЛОГ
Роль смешанного (гибридного) обучения (В.Кухаренко)
Від К.Бугайчука
Модели смешанного обучения
Смешанное обучение (відео)
пости про "перевернуте" навчання
Відео виступу та вебінару К.Бугайчука "Перевернуте навчання мода чи користь"
Вчитель в умовах змішаного навчання (Ю.Еельмма відеовиступ)
Перевернуте навчання (досвід амеріканських шкіл)
How the Flipped Classroom works (чудовий мультфільм)
В чем секрет концепции "перевернутого класса"?
«Перевернутое» онлайн-обучение (І. Травкин)
7 вещей, которые необходимо знать о «перевёрнутом обучении»
На 4 Міжнародній конференції "ІТ для Нової школи"в Санкт-Петербурзі МК за темою "Перевернутий клас" провели Марина та Юри Курвитс. З матеріалами можна ознайомитись за посиланням.
Смешанное обучение: ведущие образовательные технологии современности
Інфографіка Змішане навчання
Как организовать идеальное смешанное обучение (мета, поради)
Матеріали Міждународної конференції «ЕКОСИСТЕМА СОВРЕМЕННОГО ОБРАЗОВАНИЯ» по темі змішане навчання
Реализация моделей смешанного обученияМодель смешанного обучения "Смена рабочих зон" (фрагмент уроку з поясненнями вчителя, враженнями учнів)
Смешанное обучение: ведущие образовательные технологии современности (М.Л. Кондакова – к.п.н., директор Научно-исследовательского центра открытого образования; Е.В. Латыпова – директор Центра инновационных образовательных программ)
Blended Synchronous Learning (міжнародний проект)
Ресурс для створення класу
Комментариев нет:
Отправить комментарий